lördag 16 oktober 2010

En i mängden?


Har precis varit och kikat på Toolbox Open (street tävling) som arrangerades i Västerås av DTLH. Det är i princip första gången som jag frivilligt gått till en hiphoptävling för att kika, men jag måste säga att jag älskar stämningen. Alla tar det chill, käkar lite i lugn och ro, småsnackar med konkurrenten, och går sen ut på golvet och ger gärnet. Eller som i högsta killklassen där de tillsammans hade planerat en koreografi som de halva första minuten presenterar tillsammans! Otroligt härligt att se en sån skön stämning. Rena spelregler är det som gäller också, må bäste man vinna. Inga som sparkar undan benen för en, ingen som tittar snett utan allt är bara helt lugnt. Nästan så att man bara vill krama alla hela tiden :)



När jag satt i bilen och var fixad och klar så kom jag på att det var en streettävling jag skulle till. Men jag tänkte: Esh vad gör det att jag ser ut så här, jag får ju aldrig fixa mig till vardags så jag passar på nu! Jag fick många chockade blickar och kommentarer och vissa såg inte ens att det var jag som kilade
förbi! Men snygg, det var jag allt för en gångs skull ;)


Det skumma frillan som syster fixade :)

Mor och far är med våra grannar på bio så kvällen spenderar jag ensam framför dansfeber och med godis i handen! Ha en fin lördag allesammans som kikat in!

Tjing <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Syster säger: Fin du är<3 Hopaps du/nu haft en bra helg! kram