måndag 25 juni 2012

Ta-igen-supersnabbt-inlägg

Halojj! Nu känner jag att det är på tiden att dra igång det här igen. Om typ 1 månad kommer det väl vara tyst och tomt här igen för då drar jobbet på Ica igång... 12 timmars pass 6 dagar i veckan. Typ. Men det kommer kännas fint i plånkan sen så jag klagar inte.

Vad har hänt nu under de här månaderna då? Massa tävlingar har varit. Jag drog iväg på VM i september och hamnade på en 4de plats i disco freestyle. Aldrig tidigare har det gått så bra så det var riktigt kul. Några månader efter vann jag Nordiska mästerkapen, även det i freestyle. I singeln kom jag 5a. I våras började de lätta på trycket för min del i singel och jag kom på pallen alla tävlingar, utom första den här terminen, vilket också var en rejäl förbättring. I par drog det också igång och vi vann terminens första tävling och tog några pallplatser.

Sen kommer vi till SM, de svenska mästerskapen. Där hamnade jag på en tredje plats i disco freestyle. I singel tog jag silver medaljen och i par blev vi SVENSKA MÄSTARE! Wow, helt galet. Nu har vi precis varit iväg på World Cup, min och Maddes första utomlandstävling ihop. Där tävlade vi också grupp. Error från Eskilstuna behövde 2 personer och vilka passade bättre än mig och Madde? Där tog vi oss till semi och slutade 12a. I singel tog jag mig till final och där blev det en delad 5e plats av 75 startande, så det måste jag väl vara nöjd med. Men höjdpunkten var ändå när vi i par tog oss till final av 40 startande och slutade som silvermedaljörer. Helt fantastiskt!

Ska väl försöka uppdatera liiite mer nu då. Om 4 dagar fyller jag 20. Om 9 dagar drar vi iväg och tävlar igen. Nu är det EM i Danmark som väntar. I höst ska jag lämna min familj, dansfamilj å vänner för att dansa i New York. Det kommer bli galet. Så ska fösöka slänga in massa bilder och inlägg om allt hur jag mår till vad jag äter. Vi hörs defenitivt någon gång mer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Syster skriver: Kul att du skrivet lite nu igen, var ett tag sen :) Ser fram emot att få se lite bilder o få information om hur du kommer att ha det i USA sen :)Lycka till i Danmark sen :):)

puss o kram <3