söndag 19 december 2010

Nova på övernattning


Jag hade för första gången på länge en liten gäst som nattade över i mitt sovrum. Blev väckt kl. 06.45 imorse av att en varm lurvig liten korv kom krypandes upp i sängen och gosade med mig och ville att vi skulle upp å kissa. Jag var för lat så gosade i 45 minuter till tills jag verkligen kände mig tvungen att gå upp för att ta mig ut i kylan. Vi tog ett varv runt kvarteret för att sen slinka tillbaka i den varma sängen igen.

Idag kl. 13 är det träning inför Maddes, Daniels och Olivias (ES dans 3or) projektarbete. Jag och 5 tjejer till har fått frågan att vara med och dansa i två danser och självklart så ville jag det! Det var aldeless för länge sen jag dansade den här sortens dans så det kommer bli jätte roligt! För er som vill komma och kika så är föreställningen på Carlforsskascenen den 28/1-11 kl. 19.

1 kommentar:

Anonym sa...

syster säger: kul, måste försöka komma o kolla då:) kram