lördag 1 januari 2011

2010


Nu när jag känner mig otroligt rastlös och det inte finns något annat att göra, tänker jag göra som många många andra gör och släppa en bildbomb för år 2010. För nu vet ni, är det ett nytt år. År 2011. Ett år som redan börjats med löften. Man kanske borde strunta i allt sånt, inga löften inga måsten.. Esh det får bli ett annat år. Nu har jag godisförbud och jag ska för en gångs skull inte bryta det!!

Bilderna kommer vara lite huller om buller, men lika så har året som gått varit. Det har hänt så mycket, så det här året har sprungit förbi med blixtfart. Studenten, Just dance, blev cykloman, Vm, 18 år, Nm. Kommer knappt ihåg vad som hände i början av detta år, men det är tur att det finns bilder! Hoppas nästa år blir lika roligt och spännande!























































Tjing <3

Inga kommentarer: