söndag 16 januari 2011

Sigge

Signe-skruttan har åkt hem nu, men det finaste momentet med henne den här helgen var när hon låg på min mage och vi har en fin konversation.

Signe - Va gullig du ä!
Jag - Nej du är gullig!
Signe - Nej, du ä gullig!
Jag - Men du är gulligast!
Signe - Neeej, DU ä gulligaste!
Efter detta ca 10 gånger om, och jag som inte ger mig, drar hon till med:

Signe - Du ä sötnos!
Jag - Men du är min sötnos!
Signe - Nej du ä sötnos!
Jag - Du är min sötaste sötnos!
Signe - Du ä sötnosigast!
Jag - Du är den sötaste sötnosen!
Och det hela avslutas sen med.

Signe - Du ä goooooosigast! Så borrar hon ner sig i min hals!



Sen brister vi båda ut i skratt! Min älskade Signebus ♥

2 kommentarer:

Anonym sa...

syster säger: Hon är för härlig!! knasbollar båda 2..Men Du Man ska ju säga TACK om någon säger en sån komplimang;) (har jag lärt mig av någon):P kramar <3

Anonym sa...

Syster säger: Har de tagit bort Signe´s blogg? Kram