torsdag 13 januari 2011

Pannkisar

Ojoj, nu är jag snart inne på samma spår igen här, spåret där ingenting händer. Jag kände mig så duktig när jag bloggade var det en vecka i sträck, sen pang poff har de inte blivit några inlägg på fleeeera dagar. Jag har inte så mycket och berätta helt enkelt. Kan väl iallafall berätta att vi just nu håller på att träna för fullt inför estet treornas projektarbete. I eftermiddag är det träning igen, super skoj. Det var så länge sen jag dansade såna här danser å jag älskar det verkligen! Imorgon kommer förresten mina godaste godingar hit och stannar hela helgen. Puss på det!

Nu ska jag upp och laga pannkakor till lunch, jag ville ha det igår kväll men det blev försent!

Tjing <3


Är det bara jag som längtar till sommaren?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Syster säger:) Hälsa godingarna o resten av alla.. Sommar vore härligt men får nog vänta några månader till.. kram o hej

pannkokor är gott! :)

maddis sa...

åh kommer nova??????

Emma Desiré Haettman, sa...

Haha Madddddis :P Det är inte dem som ska hälsa på ;) De är sigge å märtis. Fast nova kanske svänger föbi någon gång å :)