söndag 9 januari 2011

Min pappa är inte snäll


Vi var och hälsade på mormor idag. I bilen på vägen dit.
Mamma - Det luktar jordnötter!
Jag, sniffar lite - Hm, jordnötter?
Pappa, vänder sig om och kollar på mig - Har du fjärtat?

Väl hemma hos mormor fikade vi och mormor frågade plötsligt!
Mormor - Vill du ha en macka?
Pappa - Nej hon ska inte ha något, vi har henne på diet!

Vi bar oss av hemåt och jag hade beslutsångest om jag skulle äta chilli con carne eller fliégryta.
Pappa gav mig 'ska du äta nu igen'-bliken - Varför tar du inte av båda lika väl?

Hahah, min pappa är inte alltid snäll mot mig! Han tycker nog jag äter lite för mycket, för denna diskussion kom upp strax efter:

Jag - Men var glad att jag äter iallafall!
Pappa - Nej, det skulle vara mycket billigare om du inte gjorde det!


Hahahahah, sjuk och brutal humor min pappa har! <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

syster säger: Elakt!! kram på dig o fortsätt ät om du vill..

Emma Desiré Haettman, sa...

Det var ju bara kul :)

Anonym sa...

syster säger: haha ja det fatta jag också ;)