torsdag 31 mars 2011

Rehab

Igår åkte Mamma och jag till Hälla för att shoppa lite saker till min fot. Det blev, ett par nya träningsskor, tejp, ett pilatesband och 3 nagellack. Okej, det sistnämnda var väl inte för foten, men det kändes bra i hjärtat ;)

Skor från junior avdelningen. Såg när jag kom hem att det var hjärtan lite här och där!

2 tejp för 49 kr, vilket kap!

Med denna ska man sträcka och flexa foten så den blir stark ;)

Mina fina nya nagellack!♥ Tag 3 betala för 2!! ;D

Resultatet efter 3 lager med vitt!

På kvällskvisten fick jag mysa framför Titanic med min fina Elin. Gråter inte så mycket till någon annan film! Den är sååå bra :) Ikväll blir det dans då får jag prova mina nya skor som bara kostade 299kr. Hell yeah vad jag fyndade!

Tjing!

4 kommentarer:

Anonym sa...

syster säger: Kul när man hittar lite nya saker.. Snygga skor.. Hoppas foten blir bra nu med rehab..O kommer bli fint med nagellacken också :) kram

Anonym sa...

syster säger: Blivit bättre i foten/fristen nu? kram <3

Anonym sa...

vristen* ska det stå

Anonym sa...

syster säger: Blir det nå bättre i foten eller rehabar du fortfarande? kram