måndag 25 april 2011

Solsken ute, solsken inne, blablablabla, sol i sinne!

Haloo där! Nu var det ett tag sen jag kikade in här igen. Fy skäms på mig. Det har iallafall hänt ganska mycket. Jag har tagit C-medlemskapsexamen i dans. Jag har fått reda på att jag blivit uttagen i både singel, freesyle och par till EM i juni, men kan dock bara åka i singel och freestyle eftersom Maddi tar studenten samma datum! Jag kom tvåa (min bästa placering hitills i superstar/champion klassen) på tävlingen i Skövde, så hoppar förhoppningsvis upp från 8de plats till 4de på rankingen och om jag lyckas hålla mig kvar blir det VM i september! Märta har fyllt hela 1 år. Axel har fyllt hela 18 år! Jag har jobbat några dagar på Ica. Jag har myst med fina vänner. Jag har börjat springa (har gjort det iallafall 2 gånger). Jag har ätit massor med påskmat och påskgodis. Vi har plockat upp studsmattan :D (Ja, jag fyller 19 i juni ;) )Våren har kommit, på riktigt! Och jag solar mig förfullt. Måste vara brun och fin till SM i maj! Ooh, mindre än en månad kvar!



Nej nu ska jag ut i solen, kanske borde ta mig en promenix?! Eller bara ligga ner å njuta. Hm, svårt val! ;)

Tjing

2 kommentarer:

Anonym sa...

syster säger: Härligt..får passa på att njuta av solen o bara ha det bra:) Kul att du kommer tävla i EM o självklart blir det VM också :) Kommer gå kanon bra! kram på dig<3

Anonym sa...

syster säger: Lycka till på SM :)