fredag 29 april 2011

Murflismurf

Påsklovet är över. Bara en veckas dansjobb som återstår innan det blir sommarlov för min del. Mycket träning och 2 tävlingar återstår dock innan jag får ta helt ledigt. Fast då är det jobb på Ica som gäller. Blir nog inte mycket ledigt denna sommaren. Men vad gör det när pengarna kommer rulla in.

Jag har suttit och kollat på det brittiska kungliga bröllopet på dagskvisten. Konstigt nog var jag mer intresserad av det än vår egna prinsessas bröllop. Idag är det lite halv vackert väder. Men funderar på att ta mig ut på en springrunda. Eller jogg i gångfartrunda som man också kan kalla det när det handlar om mig.

Imorgon är det valborg. Då ska jag jobba på förmiddagen. Sen har jag inga planer, precis som jag aldrig haft på valborg. Om någon är lika ensam som jag så hör av er!

Tjingepling (Nu blev jag hungrig fast jag åt nyss, oj 3 timmar sen (tur att det blir pizza ikväll)) Oj nu borde jag verkligen ut och springa. Yes, så får det bli. Tjingtjong

Inga kommentarer: