tisdag 15 juni 2010

Studentdagar


Nu är jag äntligen done with school! Aldrig mer några äckliga prov eller jobbiga lektioner (förutom om jag väljer att plugga på högskola någon gång i framtiden.) Just nu är det först och främst VM som gäller, sen är det lite sommar lov innan två veckors jobb på ica börjar och efter det lite ledig och sen drar dansen igång och jag jobbar min första termin som danslärare i höst. Ska bli spännande faktiskt. Å skönt att slippa plugga.

Jag vill tacka alla så mycket för uppvaktningen på min student och tack för alla gratulationer och de fina paketen. Jag fick bland annat: 4 champangeglas, ett armband med 1 berlock, ett halsband, pengar och en systemkamera D3000.

<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Yes nu kan du njuta o hade riktigt bra i sommar:) Lycka till på VM!, snart dags... kommer gå kanon bra:) Håller tummarna! puss o kram/storastora syster