torsdag 3 juni 2010

Studenter 2010


Igår hade vi vår utklädnads show och vi var grymma. Såg film å vi va bättre än jag hade förväntat mig. De blev ingen pallplats för oss inte, men vi var iallafall snyggast. Vi var glada ändå och drog ner till vasa. De va inte mycket firande där eftersom det var poliser överallt, så klassen splittrades ganska tidigt och jag drog med Elin och hennes JB-vänner för att ta årets första dopp på framnäs. Men de va bara hon och Linnea som var modiga. Jag kommer väl kanske bada i juli någon gång när vattnet blivit varmt.

En liten del av klassen. Foto från vlt.se. Me on the bike with the bastantic lår.

En liten alp å en desiré, och ja, jag står PÅ cykeln ;)

Elin min babe

Alp, Ahmaad, Samy och jag

Nu är studentdagen nära <3

1 kommentar:

Anonym sa...

syster säger: Tur man inte mötte er när det är mörkt ut.. hade bajsat på mig av skräck..haha! Men Ni är såå fina! :) japp nu är det inte långt kvar tills du tar studenten..härligt! :D puss o kram