fredag 28 maj 2010

Happylappy


Nu är de inte mååååånga dagar kvar till jag är done with schoooool! ;D Och det känns underbart. Vi tränar för fullt inför student showen som vi hoppas vi vinner, även om vi inte gör det får vi springa ut som sämst 3a på studentdagen och det känns lagom härligt. Vi fixade också klart ett av våra lakan idag också. Blev toppen.



Nu har jag nästan all tid i världen och sitta här och lata mig! Förutom att det är massvis med träningar inför VM som det bara är 25 dagar kvar tills vi åker. Kommer bli spännande. Jag är så lycklig över livet just nu att jag inte vet om jag vill ta studenten, för vad händer efter det? Jo, jag har ju hela sommaren och hösten planerad så där är det nog inga problem. Men det kommer fortfarande kännas tomt ;)

Nåja, om ett litet tag ska jag och syster kolla på någon film.

Tjing<3

Inga kommentarer: