fredag 7 maj 2010

Roger Pontare..?


Mucho mucho värd dag idag. Gick till skolan för att ha en lektion jag egentligen inte behövde gå på. Sanna och Nadia redoviade för mig och Sune. Ja eftersom det bara var vi där. Hoppas vi får plus i kanten, de kan behövas ;) Sen åkte jag iallafall hem med Denise som kom hit med tåg från örebro. Vi ska fira mamma imorgon för på söndag när hon fyller år så har jag dansuppvisning hela dagen. Snart så är skolan sluuuut. De känns redan nu som om de inte är så mycket kvar alltså, men ska inte börja slappa för de. Har muntliga svenska nationella kvar och alla delar i engelskan, hur vi nu ska hinna det :S Nåja, annars gör det inte mig något.

Foooool forget him! (8) Sjunger lite med Olivia Newton-John. Känner nästan att jag är snäppet bättre också ;)

<3

1 kommentar:

Anonym sa...

syster säger: Du var riktigt duktig o bra som alltid på dansen :)...vi ses snart igen:D puss o kram<3