onsdag 5 maj 2010

Grisdräkt efterlyses!!


Åh, vad mycket värt jag skriver i denna blogg. Kanske för allt jag gör nu förtiden är väääldigt värt. Haha, tänkte skriva att det bara är massa dans och skola, som att det var ovanligt. Nej ni, så där har då hela mitt liv sett ut från jag var 9 ;) Innan det var det skola och gymnastik varje dag.

Nåja, kan iallafall berätta att det är sista kursveckan nu och på söndag är det dags för min 17 avslutningsuppvisning. Känns härligt! Den här gången ska jag vara gris. Så om någon har en rosa heldräkt, eller kanske bara ett par rosa tights och ett linne till salu så vorde det trevligt, om jag kunde få låna. Bara höra av sig!

Imorgon ska jag till skolan kl.7. Någon som är avundsjuk? Fast idag var jag ledig så jag ska inte klaga. Det ska rent ut sagt bli kul att gå upp halv sex imorgon bitti! :)


Kanske ska satsa på denna dressen till SM?

Tjing!

1 kommentar:

Anonym sa...

uppe före tuppen i morgon då..hehe::D blir skola för mig med som alla andra dagar.Men snart sommarlov:D puss o kram/syster <3..ska bli kul att se dig på avslutningen på söndag:)