fredag 21 maj 2010

Jag är brun som... choklad?


Tjohoooj!! Det va länge sen. Kan säga att jag har ganska fullt upp nu. Bara två vanliga skoldagar kvar innan betygen sätts och på de två dagarna har jag lyckats smälla in två prov! Just nu håller jag på att fixa mig inför SM. Har varit ledig hela dagen så jag har smörjt in mig med brun utan sol, städat mitt rum så det inte stör min sömn ;) Sen har jag packat. Nu är det bara att krusa håret som är kvar. Känns ganska bra med tanke på att vi brukar få sitta till 10 på kvällen innan håret blir klart men idag blir det nog iallafall innan 21! Å då är det dags för en underbar sömn, dock i ett instängt och överhettat rum! Men, kan ju iallafall glädjas åt att det snart är sommar, typ nu faktiskt.



Jo just det, glömde säga. Vi har ju haft dansavslutning också. Då var jag så där fin innan jag skulle dansa par. Ganska läckert, tycker ni inte?

Det är SM i morgon. I bombardierarena här i Västerås. Så ni som har vägarna förbi och råka kika in på min blogg, kom å titta vet jag! Önska mig iallafall lycka till (a)

<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Syster säger: Du är ALLTID Fin syster! <3 Grattis på SM, o du var/ÄR duktig!!! puss o kram<3<3<3