måndag 24 maj 2010

SM


Ja, då va de SM i helgen då. Dag 1 = Inte alls bra i singel. Med tips från Madde Thors såg jag att jag hade blivit tippad som finalist, vilket jag inte levde upp till. Ha, lyckades inte ens ta mig till semi. Men jag dansade två x tre minuter iallafall. I formationen gick det lite bättre i sen. Det bled en första placering för tredje året i rad och med alla domarnas första placeringar. Vi måste vara one of a kind (som min bakåt-kullerbytta i freestylen ungefär, haha internskämt). Den här dagen sträckte jag mig också i vänster ljumske vid något tillfälle så på söndag morgon gick jag direkt till sjukvårdarna som plågade mig i mer än 1 timma för att sen göra så jag kunde dansa utan problem. De lindade och tejpade och jag var som ny igen. Så dag 2 då, gick det bättre där? Jodå. Eller det gick ungefär lika bra i paren som i singeln, sista tävlingen med Dannybunny och vi åkte ut i semin. I freestylen kom jag iallafall på en andra plats och fick en feting pokal. Fy så kul det var. Har nog inte haft så kul på länge när jag tävlat så det var en härlig känsla. Hade verkligen publiken på min sida också. Tror nästan hela DTLH stog och skrek mitt namn. Åh, jag får rysningar när jag tänker på det. Tack så otroligt mycket för erat stöd. Ni betyder mycket! Kom på att jag kommer sakna alla min söta små gullisar från resten av Sverige. Å juste, Tack igen Niklas för världens finaste frisyr! (ville ärligt inte ta ur den efter igår heller, haha)



Jag är glad ibland. Puss på er! <3

1 kommentar:

Anonym sa...

syster säger: Du är BÄST!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Puss o kram på dig