torsdag 6 maj 2010

På Madelen Thors begäran


Idag har jag stått hela dagen från kl. 5.30 då jag var tvungen att kliva upp ända till nu (undantag bussresan) när jag sitter vid E-husets datorer och pillar på naglarna! Jag har haft mässa idag och väntar just nu på att Madde ska sluta sin lektion så vi kan kila hem till henne innan dansen börjar. Hon ville att jag skulle blogga lite, och vad finns de å blogga om tänker jag. Kanske min vistelse i E-husets korridorer med de sjungande väggarna och de dansande dörrarna? Typ. Solen lyser ute. Och det blåser. Träden är gröna. Nu är våren här. (Känner ni också vinden blåsa fram min estetiska sida?)

Lite lagom vårig bild!

Hoppas du är nöjd nu min lilla padda! Ps. Jag älskar paddor
<3

2 kommentarer:

madelen thors sa...

äntligen ett inlägg :D bra jobbat dess

Emma Desiré Haettman, sa...

haha kul kommentar maddisch! ;) <3