måndag 21 juni 2010

VM och massa dans


Imorgon är det dagen med stort D. Den dagen mina drömmar ska slå in. Typ. Nej men jag och många söta dansare från Sverige åker iväg till Tjeckien för att tävla i discodans. Inte sånt där man höll på med på 70 talet. Nej nej, här är det häftiga grejer sörni ;)

Känner mig något nervös över hur komditionen ska klara sig, 3x1 minut är något krävande, speciellt i dansen man ska flänga upp och ner och grejer. Nu på detta VM blir det bara disco freestyle och fortmation för min del. Men det ska bli skönt att inte behöva stressa :)

Min nuvarande disco dress

Min förra disco dress

Min förrförra disco dress (min favorit (ni ska se ryggen!) Lovley)

<3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skickar många lycka till-kramar! Kommer gå bra på VM, glöm inte att ha kul! :) Puss o kram/syster...du har många snygga disco kläder :) :)

Anonym sa...

syster säger igen: snygg sida.. kul att du ändrar lite på bloggen då o då:)

F sa...

Hej, jag ska också på VM (par och grupp) får väl hälsa om jag ser dig (och vågar förstås) hihi...
Kram! och hejja sverige! :D