torsdag 1 juli 2010

Ahoy!


Nu är jag äntligen tillbaka från VM och det har hänt massor. Jag kom bland annat tillbaka som 18 åring och med en silvermedalj i babaget! Formationen och förmodligen sista tävlingn för Highlights slutade på en andra plats som vi från början trodde skulle bli en fjärde plats. Tur som vi hade så trodde vi fel och 23 glada små flickor och 2 pojkar var stolta över sin prestation! För Sverige förövrigt gick det mycket bra. Vi fick två kvinnliga värlsmästare: Sofie i disco singel och Carro i disco freestyle. För mig blev det en 13 plats och ett fint diplom i freestylen ;) Är iallafall nöjd över att jag klarade hela dansen med volterna och så.

Juste, Lovisa bröt foten näst sista dagen vi var där! Puss på lilltån!

Precis nu har jag sommarlov. Snart ska jag börja jobba och tjäna ihop lite money. Kan behövas till nästa termins projekt. Jag återkommer med vad detta kan handla om.

Här är lite bilder från VM.












<3

5 kommentarer:

Anonym sa...

syster säger: Gick riktigt bra på VM ser jag här:) Grattis igen till medaljen o diplomet :) puss

Anonym sa...

syster säger: Gick riktigt bra på VM ser jag:) Grattis till medaljen o diplomet:) puss

Anonym sa...

Vart har du köpt din vita ögonskugga (och vilket märke) som du har över din svarta ögonskugga ? Den var jättefin :)

Emma Desiré Haettman, sa...

Ja, det gjorde det ju :P Tack så mycket!

Emma Desiré Haettman, sa...

Den är faktiskt flera år gammal från ett date-parfym kit sen över den hade jagen skimrig ögonskugga från en stor palett från Åhléns som jag köpte förra året!