torsdag 15 juli 2010

På 10 dagar har jag hunnit:

* Acceptera att vara huvudoperson i en konstfilm
* Äta jordgubbar med ovispad grädde för många gånger
* Cykla fram och tillbaka till västerås från skultuna
* Se Twiligt Eclipse på bio
* Bada hejdlöst i både gropar och bebispooler
* Få blåmärke på skallen när jag stog på huvudet
* Bli smutsigare än en sotare blir på en livstid
* Känna mig obekväm
* Lära mig skillnaden på Cadillac och Oldsmobile
* Grilla och käka marshmallows
* Gråta inför en främmande människa och sluta med filmen
* Bli brun som en köttbulle
* Dansa lite i trädgården
* Med att göra massa annat skoj, precis som man ska på ett sommarlov eller?

Snart börjar jag jobba. Men det är väl lika bra så jag har lite cash att leva på den här sommaren..



<3

1 kommentar:

Anonym sa...

syster säger: kul:) du har haft en del att göra sera jag så sommaren kan inte ha varit långtråkig i alf.. Kul att du ska jobba lite också:) kram