fredag 23 juli 2010

365


Det har varit en tuff dag. Allt jag har att säga. En sak till bara! Jag saknar mina vänner och mitt vanliga jag. Jag tror jag har gått vilse bland mina känslor. Jag har svårt att lyssna och ta till mig mina vänners känslor. Det går in genom ett öra lika snabbt som det kommer ut genom det andra. Vissa skulle kalla det nonchalant och självupptaget. Men jag tror att det beror på överarbetad hjärna som inte vet vart hon ska placera all information och alla minnen och alla planeringar. Kanske förvirrat hjärta har något med saken att göra. Jag tror något inom mig försöker att luras. Jag har slut på energi. Vart har spralliga Dessi gått och gömt sig? Jag ska allt försöka leta fram dig, när jag får tid. Någon gång i framtiden. God natt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

syster säger: Du är underbar,älskar dig massor<3..Vet att det är svårt men Du måste försöka slapna av, skit i att du behöver göra något.. Ta det lugnt o gör ingenting. Du behöver få vara för dig själv o bara vara.. Du är alltid glad o sprallig, gnistan finns där fast ibland mäsker man inte av det själv inom sig.. om du förstår vad jag menar. Det är för att man har så mycket annat man ska hinna med.. Va rädd om dig syster! <3<3 puss o kram

Anonym sa...

Även om du har mycket nu och prioriterar andra och annat så gör det mig ingen ting, för det blir så iblnd. Men när du känner dig redo att kunna ta dig till dina vänners kännslor, så vill jag bara säga dig att jag är verkligen jätte jätte ledsen att vi inte ses eller hört av oss. Jag känner mig SÅ bortglömd av dig ;(... Jag behöver inte ta så mycket tid av dig, om du inte vill det själv förstås. Och du sa att du skulle höra av dig när du hade tid, och nu har det gått några dagar du ännu inte funnit någon, och det tycker jag är lite synd :/ Jag tänkte att vi skulle kunna ses någon dag, men det är verkligen inget jag begär. Men skulle väldigt gärna att du bara kunde ringa mig så jag får höra din röst och visa att du faktiskt bryr dig, och det kan bara vara att du hör hur jag mår eller vad jag gör någon gång! JAG SAKNAR DIG SÅ MYCKET - DANNIS<3<3<3