fredag 30 juli 2010

Maddes 18 års kalajs


Nu är det verkligen dags för mig att sova. Har varit på kalajs hos Maddis. Femkamp, god mat och förfestspel å grejer som typ egentligen var ett strippspel? Det var iallafall en tidig morgon och sen kväll för mig. Å imorgon blir det uppe före tuppen igen och jobba till kl. 19. Sen har jag bestämt att jag ska se på the green mile. Har för mig att jag hört förut att den va bra och jag gillade trailern, så får hoppas att jag inte somnar. På söndag far vi iväg till Karlskoga för att fira lilla Signe i efterskott. På måndag har jag utblidning med dansen igen. Då blir det dags att dansa barn dans. Kan behövas så jag får fram min barnslighet igen. Fast den kanske inte ska fram om man är 18. Eller esh jag gillar det ju så spela roll åldern ;)

Sleep tight

1 kommentar:

Anonym sa...

syster säger: Barnsligheten är bra att kunna ha.. Bara man vet när man ska sluta o när man ska vara allvarlig. Livet blir roligare om man har barnasinnet kvar :D.. Åldern spelar ingen roll..Jag brukar säga: Jag är dagisfröken så det förklara varför jag är barnslig ibland..haha :p
Kram på dig! kul att träffa dig/er i söndags :) ses snart igen