söndag 8 augusti 2010

Tha Weekend


Det har varit en ganska fartfylld helg. Jag har inte sovit i min egen säng sen i torsdagsnatt. Den började iallfall på torsdagen med att jag åkte ner till stan, eller cyklade rättare sagt, för att ha ett myskväll med Lovisa. Vi skulle också egentligen sola och bada dagen efter men så blev det inte utan jag var tvungen att jobba mellan 13 och 19 på fredagen så fick lov att cykla hem tidigt på fredagsmorgonen. Men vi hann både smälla i oss en hel påse chips 1,5 liter cola och en godispåse tillsammans. Ganska duktiga tjejer.

fredagen efter jobbet så var det dags för party med Madelen Thors. Efter många om och men fick jag iallafall skjuts till Madde där jag blev bjuden på spicy och vi förfestade un poco. Sen blev det up på tabazco och efter det blev det min debut på pluto. Mycket folk och mycket trevligt. Vi tog bussen hem tillsammans och jag fick sova hos Maddis :)

lördagen hämtade mor och far mig och vi åkte hem och jag somnade sittandes i soffan på eftermiddagen. Vid 20 smsar Elin mig och frågar om vi ska ses och självklart ville jag det. Så halv nio skulle David in till stan så gled med honom hem till Elin och vi kollade på film, myste på balkongen med regnet smattrande mot taket och somnade sedan belåtet i fotöljerna på balkongen innan vi drog oss mot sängarna ;)

Vi vaknade på söndagen och traska ner på stan. Efter några timmar åkte jag med Douglas och Fia hem och vi firade Douglas i efterskott med smörgåstårta och Brittatårta. Och nu sitter jag här då. Utan att på 3 dagar, tror jag det blir, sovit i mitt eget rum i min egna underbara säng. Haha värt att det här inlägget blev en detaljerad beskrivning av varför jag inte sovit i min säng. Ganska djup om jag får säga det själv.


En spontan bild på mig och Signe (världens bästa unge)
På tal om det. Jag och Martinis ska förmodlingen dra iväg till Enniscorthy i slutet av augusti. Vi har inte bokat biljetter än men det är liksom 90% säkert. Ganska nice :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

syster säger: härlig bild:)Låter som du haft en bra helg,kanon!! :D Låter även nice att resa på en liten semester:)Hoppas ni får kul:) puss o kram.. Tack ännu engång för presenten:) jättefin,gillar tröjan mycket:) kram

Anonym sa...

fan jag köpte nyss 2 liter cola åt mig själv desssiiiii. Känner mig något fet nu hehe när jag läste detta. :(

Emma Desiré Haettman, sa...

Hahah Loooovisa TJOCKT! ;)