torsdag 12 augusti 2010

Bara en vecka kvar!


Nu har två träningstillfällen glidit förbi. Men verkligen inte smärtfritt. En sträckning i jumsken, en sträckning i underlåtet, träningsvärk lite här och var och något skrapsår. Men det går framåt. Jonny är jätte duktig och lär sig koreografin jätte fort. Jag har tur att han har taktkänsla! :) I bland kokar de ihop sig i huvudet på honom och han gör fel på de lättaste stegen som han gjort rätt på varje gång innan. Men de är väl sånt som hör till. Lite misstag som sen kommer sitta som en smäck. Jag tror på oss helt enkelt. Jonny har sån kämparglöd. Han ger inte upp i första taget. Jag tror säkert han står hemma och övar igenom stegen vi gjorde igår och idag.

Jag är så glad att jag fick Jonny som partner, lättsam, beslutsam och otroligt rolig. Går nog inte en minut utan skratt från bådas sida! Känner redan nu att det här är bland det roligaste jag har ställt upp i. Det här kommer bli super bra! Längtar tills på fredag nästa vecka.

Nu ska jag käka lite mat och sen duscha!
Check this out!
Tjing

Inga kommentarer: