fredag 13 augusti 2010

Fredagen den 13. Min otursdag från och med idag...


Efter träningen med Jonny åkte jag, mamma, Diana och Signe upp till min farmor och farfar och käka. Efter ett tag kom Elin upp dit å vi åkte till Vallby friluftsmuseum. Vi kollade på grisar, hönor, kycklingar och getar, var de va Elin? Grisarna luktade så illa så det frätte i näsan på en. Här är lite bilder från Elins blogg:





Getingarna var efter oss hela tiden när vi pausade för en glass. Jag smällde iväg en efter en (på Elin), men det var inte förens vi gick där ifrån som en jäkel skulle fastna i håret och sticka mig på fingret. Jag grät och rös i hundra år efteråt. Ush va hemskt det var. Så var lillfingret helt vitt och rött å de kliade. Men Signe min goding tröstade mig så fint! Vi åkte hemåt och fick pannkankor av far min. Sen hoppade jag och Elin lite studsmatta, käkade chips och gungade gunga innan hon tog bussen hem!

Pusss

Inga kommentarer: