måndag 23 augusti 2010

Åh vad jag kommer sakna det

Nu är Just Dance över och det känns tomt. Det här är bland det bästa jag varit med om i hela mitt liv. Sån stämning, sån glädje och kärlek. Nya underbara människor man träffat och ja vilken upplevelse helt enkelt. I 1,5 vecka har alla paren tragglat och tränat och finslipat för att få den perfekta showen och jag tycker verkligen alla lyckades! Det var så underbart att få delta i detta som man kommer bära med sig hela livet.

Stort tack till Linda som har kämpat så hårt för det här och hon fick det till en succé. Jag vet att hon har sagt till mig: Om du bara tror på det tillräckligt mycket kommer du få det! Lindas drömmar blir till verklighet och det är en sån ära att få vara både elev och arbetskamrat och ta del av de här fantastiska upplevelserna med henne!

Tack till Jonny också. Han är en fantastisk människa på många sätt som aldrig verkar ge upp. Det har varit många jobbiga, roliga, galna träningar med honom och det kommer som sagt att kännas tomt nu. Efter 1,5 vecka har jag lärt känna Jonny ganska väl och jag vet att han är en jättefin människa! Dansen satt kanske inte som en smäck första gången, men andra och tredje då började han känna sig hemma i lackbrallorna! Jag är grymt stolt över dig! Tack i massor <3


Här är film från andra gången vi dansade!

Lots of love

1 kommentar:

Anonym sa...

syster säger: Grymma!! Kul att se discodrottningen o botbollsligenden Johnny dansa:)sen ser man farmor också:) hihi puss o kram<3