tisdag 31 augusti 2010

Helgen å måndag å tisdag


Ett tag sen jag skrev nu. Det har hänt ganska mycket. I lördags hade vi minidisco för 4-6 åringar. Jag, Evelina, Linda och Camilla var utklädda till clowner och vi dansade med barnen. På eftermiddagen fixade jag låtar och planerade inför öppet hus som var i söndags sen på kvällen träffade jag Elin. Jag hade med mig hallonsoda och vi myste framför bröllopsfotografen. Senare fick jag visa mina danser för henne och hon sa att det var bra.

söndagmorgon gick El till jobbet och jag med. Jag vet inte varför det känns fel och säga att jag går till jobbet när jag ska undervisa. Känns liksom inte som ett jobb, fast jag vet att det är ett jobb. Nåja, jag hade 7 lektioner på 20 minuter och det gick faktiskt bra. Det var lite jobbigt när föräldrarna fick sitta och kolla och så, men det gick bra ändå. Jag var spyfärdigt nervös innan, men när jag väl var igång så var det inga problem.

Igår hade jag min första lektion med St Ilian elever. Jag ska varje måndag dansa commercial med några tjejer från åttan. Det gick bra och det kommer nog bli en rolig termin. Övningskörde med pappa också. Sen på kvällen var Madde hemma hos mig å vi ritade och lagade pannkakor. Mucho myso!

Imorse övningskörde jag med pappsen i kanske 40 minuter och det gick jätte bra förutom när jag försökta starta på 3ans växel ;) Då fick jag motorstopp 3 gånger. Igår var jn första gången jag övningskörde så idag blev min andra gång. Och idag visste jag när jag skulle växla utan att pappa sa till. Jag tror nästan att jag är en naturbegåvning, om jag får säga det själv!

Nu har mamma lagat mat till oss och ikväll kommer elin för imorgon ska vi till gustavsvik!

<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

syster säger: Åker ni tåg till Örebro då eller? Hoppas ni får trevlig på G-vik o bada lugnt;).. Men om du kör volvo 745 så går det att köra på 3:an men kanske inte så bra;) :P den brukar orka starta på den växeln men kanske inte så bra.. Men kul att du tycker det är roligt att köra o att det går bra.. :)Kul att höra att det går bra med dansjobbet också:) puss o kram

Anonym sa...

miss u dessan