lördag 14 augusti 2010

Lördag


Vi har sen i onsdags haft Signe på besök hos oss. Hon är här helt själv utan mamma och pappa. Men idag ska hon åka hem igen. Tror hon faktiskt börjar få lite hemlängtan! Min mamma och pappa ska åka med henne till Karlskoga idag medans jag jobbar några timmar. Tråkit att inte få åka med, men skönt med lite cash!

Imorgon är det träning med Jonny igen. Våran fjärde träning och nu har jag fått en mix av Linda som vi kommer arbeta med! Åh det här är så kul. Jag längtar verkligen tills vi får dansa inför publik :) Jag står i vår källare nu och tränar in lite steg, fixar till introt och pitchar upp musiken lite, för jag vet ju att han kan mer! Hoppas Jonny inte blir för arg, eftersom jag sa att det bara skulle bli lite fjanta runt i början på introt, men nu har jag ändrat mig. Men vi har ju ganska många träningstillfällen kvar så det ska inte vara några problem!

Köp biljetter vet jag

2 kommentarer:

Miss C sa...

Dessi: Åh jag med!!! ;D Blev så glad... Hur är allt med dig?

Miss C sa...

Dessi: Jo, det går väl upp och ner hela tiden, men jag lever och livet rullar på. Ska snart åka som au pair till England - längtar som en galning!!! Ska bli sååå skönt att byta miljö. Behövs!!! Lycka till med tränandet!!! ^^ Kram C