onsdag 28 juli 2010

Icka?


Idag på Ica kom det in en man på 25 år till kassan. Han hade tatueringar, piersingar, långt skägg och var svartklädd. Helt automatisk var jag på väg att ta handen mot cigarettskåpet men innan jag tog fram cigaretterna sa han: Jag vill ha en skrapbingo, en pyramid och en trisslott, med världens vänligaste röst. Haha snacka om att man har fördomar!! Jag jobbade förresten till stängning idag och efter 20.00 när alla kunder ska vara ute ur butiken trodde jag att jag såg någon springa (som om den gömde sig) längre ner i affären, två gånger!! Men det var inget där utan bara jag som va lite nojig. Ush va snabbt mitt hjärta dunkade där ett tag. Haha orkar inte. Ska sova nu. Imorgon ska jag träffa Elin och sen ha min körlektionskurs eller vad det heter. Mihi, nu drar de igång på allvar.

Sov gottttt

Inga kommentarer: