måndag 5 juli 2010

Ohoj


Här händer det mycket känner jag. Innan jag berättar vad som pågår kan jag tala om att jag cyklade till Gryta idag (i motvind) och solade och åt färska jordgubbar med ovispad grädde till. Oh lovley! Sen blev det dags att cykla hem, i motvind igen. Nu är benen lagom trötta och jag är hungrig.

Nu så, är ni redo för min lilla hemlighet, ja höll hemlig i en halv minut.

Jaa ska bli huvudrollen i en konstfilm med dans, teater och akrobatik. Det kommer också vara moderndans med inslag av street... Hahah den biten vet jag inte riktigt hur jag ska klara, men de borde gå på något sätt. Huvudpersonen so skulle vara med ska inte vara med längre så nu hörde en kille av sig till mig och fråga mig massa och berätta lite info, vi ska börja redan i helgen. Oh herre gud hur ska detta gå. Jag ska träffa honom imorgon så att vi båda är på samma plan om vad som kommer hända.

Jag ser fram emot det, men är också nervös. Det kommer hur som helst bli en otrolig erfarenhet. Livet leker just nu, så att säga.

Jag ska förresten dra iväg igen. Denna gången tar jag bussen till hamnen (är för lat för å cykla) Vi hörs imorgon efter mitt möte med den skäggiga mannen ;)

<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

min syster blir kändis:D hehe..jättekul o lycka till i morgon :):):):)Kommer gå kanon bra! puss o kram/syster

Emma Desiré Haettman, sa...

Haha ooh ja ;) Tack så mycket! Puss