fredag 26 september 2008

BOMB HOT!



Sitter just nu i skolan och har näthandel. Måste kolla runt på massa hemsidor och kolla vad som är bra och dåligt på de. Det är för att vi ska kunna skapa våran egna hemsida sen så att den blir bättre än konkurenternas. Vi ska sälja sängkläder, blablabla....

Igår hade jag bara en lektion. Då gick vi hälsospåret och skulle kolla hur bra kondition vi hade. Vi skulle alltså gå snabbt (inte springa) 1,25 km. Jag är sämst på å gå snabbt så tiden blev inte så bra men jag blev inte nå trött alls. När man hade gått runt skulle man räkna ut sitt BMI och kolla vilken tid man fick. Det fanns Grönt, gult, rött och lila. Grönt va bra kondition, gult lite sämre, rött ganska dåligt och lila väldigt dåligt. Jag fick på rött och där stog det: Du måste börja träna minst 3 gånger i veckan. Hahah jag tränar 6 timmar i veckan och det stog att jag botrde börja träna. Jag pratde med min lärare och hno sa att den inte alltid stämde eftersom den var från 20 år.

Efter den enda lektionen vi hade gick jag till Dannis skola och hälsa på. Först hade vi matte och sen blev det lunch. Super goda pannkakor <3 När jag satt och åt ringe Victoria i min klass och berättade att skolan hade blivit typ bombhotad. Vipratade ett tag om de och hon tyckte det va tråkit eftersom hon missade hotet förra gången också. Efter ett tag ringde mamma också och va jätte orolig <3 Men jag var ju på Västerås fria så det var lugnt. Efter vi hade ätit var jag med på nån lektion om kroppen eller nåt:P Alla skulle ha med sig en sak som betydde mycket för en själv. Ingen hade planerat och med sig något så de flesta tog sin mobil eller en dator m.m. Dannis var smart och tog mig :D När mer än halva deras lektion hade varit, de har ju lektioner i 3 h i rad, så gick jag ner till Indiska och köpte en stickad väst. Sen tog jag bussen hem och pluggade lite till prover jag har om nån timma. Typ ingenting fastnade, fattar itne varför. Det va inte mycket vi skulle kunna men det fastnar bara inte. Efter jag hade pluggat lagade jag mat och stack iväg till dansen. Hade först singel sen musikal i två timmar. Då gjorde vi teaterövningar och sjöng lite. Sen tog jag bussen hem.

Ikväll blir de Pizza di spagna med HardcOre <3
Kommer bli kul!

Inga kommentarer: