onsdag 24 september 2008

Massa skit


Brukar aldrig sitta vid datorn så här tidigt men den va ändå på. Jag kollar lite bilder och lyssnar musik. Idag är de bara halv skoldag. Två lektioner bara. Jippie! Så jag börjar 9.40 och slutar 12. Superskönt! Fast det dryga är att på första lektionen ska vi ha en redovisning inför klassen som jag hatar!! Och på den andra ska vi ha läxförhör på typ 30 olika grönsaker :S


Ikväll blir det dans, haha vi får se hur det går eftersom jag inte ens kan gå pågrund av träningsvärken. Vet inte om det är träningsvärk för jag har typ små kmölar på mina lår, känns som små knutar som måste masseras bort:/ Kanske blir bättre om jag får dansa lite. Sträckningen som jag hade i rumpan är i alla fall nästan borta nu! Måste se till att det inte kommer tillbaka.

Nu ska jag till skolan :P Ciao<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

fina fötter vi har:)
Älskar den bilden, :)
o saknar dig<3

Emma Desiré Haettman, sa...

hihi aah :) miss the summer with you <3