måndag 29 september 2008

Träna mera


Sitter nu och ska göra svenska med Martina. Går inte så bra eftersom vi inte vet hur man ska göra de två sista frågorna. Hade engelska imorse, då fortsatte jag läsa Harry Potter 2, haha super bra för vi ska skriva nån recension om den sen och jag har ju redan läst den 2 ggr på svenska och kollat på filmen flera gånger. På idrotter gjorde vi cooper testet, det gick riktigt bra faktiskt, känner mig på värsta superbraiga humöret, det är så kul å springa å träna och känna att man presterar. Jag fattar inte hur vissa inte vill träna, det är ju så jäkla kul. Jag tror aldrig att vi har varit helklass på idrotten någon gång, vi har nog max varit 10 st samtidigt. Jag vet, alla är olika och gillar olika saker, men om man bara provde på så skulle man se att man mår så mycket bättre av att träna. Anyway, jag ska nog kila hem snart, vi komer ingen vart på arbetet.

YyyooOo!

Inga kommentarer: