lördag 20 september 2008

Börjar blogga


Just nu sitter jag här och försöker göra lite läxa samtidigt som jag startar min blogg. Det går väl ganska bra tycker jag. Både läxan och bloggen. Ganska mycket i skolan just nu, med två prov nästa vecka och mycket uppgifter som måste göras. Därför borde jag egentligen göra läxan istället för att sitta här. Men men.


Igår var jag och fikade med Elin. Det va längesen sist! Sen träffade vi på Camilla och gick runt på stan lite. Klockan blev väl runt 6 och jag åkte hem med bussen. När jag kom hem var Douglas och hans flickvän Fia där och skulle äta med oss. Med sig hade de ju också lilla Nova, deras hund som snart är 5 månader! Urgullig är hon.


Ikväll ska jag iallafall iväg till kulturnatten och lyssna på min syster när hon sjunger i växhuset. Kommer nog bli kul. Jag ska gå dit med Dannis. Tänkte att hon kunde sova över här ochså men hon kanske skulle träffa pojkarna.


Imorgon blir det dans. Får se hur det går eftersom jag har sträckt mig i vänster rumpa och underlår. Jag får ta det lite försiktigt så sträckningen försvinner någo gång.

Nu måste jag skriva klart arbetet.


Ciao allihopp!

2 kommentarer:

Bella|Lea sa...

fiiiin bloggen blev:) håll i gång å skriv nu bara! pussåkram

Emma Desiré Haettman, sa...

tack så mycket bella <3