fredag 3 oktober 2008

sOft


Soft dag idag. Det var egentligen halvstudie dag eller nåt. Men vi hade inga lektioner alls. Super nice. Vaknade halv åtta ändå :S så typiskt mig och gick upp och dushade. Sen kl. 10 åkte jag, min bror David och mamma ner på stan. Vi skulle kolla efter nånting till Signe, Daniels (min äldsta brors) dotter. Mamma och Pappa hade redan fixat en sån lyckopeng som de köpte. Sen ville jag ha någonting från Diana och mig, men jag hittade ingenting roligt eftersom Signe redan har massvis med kläder. Vi ska på barnvälsignelse på söndag. Det är ungefär som dop, fast ungen inte blir döpt:P Haha.

I kväll skulle väl jag och dannis kolla på bio, men det går ingen bra i rätt tid. Vi får se hur det blir.
Imorgon ska jag iallafall jobba från 15-20, första gången jag ska stänga. Ska bli intressant. Nu har älsklings Nova kommit så jag ska upp och busa med henne.

Ses!!

Inga kommentarer: