tisdag 21 oktober 2008

Livsstil


Det känns som om jag alltid börjar meningarna med, nu sitter jag på data lektion, eller nu gör jag det eller idag har jag.. Känns inte som om de händer nåt intressant i mit liv:S allt sker på samma sätt dag ut å dag in, måste börja ta tag i det här nu. Ska börja min ny livsstil snart iallafall. Vi var på en föreläsning förra helgen om hur man skulle nå toppen. I liked it, det fick mig att bli mer pushad på att klara det här. Jag ska träna lika mycket som förut men både strecha och träna styrka hemma. Sen ska jag börja äta ägg och kanske avokado, jag avskyr avokado, fast egentligen har jag aldrig smakat det men bara luken får mig att vilja vända magen ut och in.




Är avokado mums?? :S



Sen ska jag dricka jätte mycket vatten äte nötter och mandlar å massa frukt. Sen måste jag sova bra också. Jag gjorde ju allt det här veckan innan tävlngen, men jag tror att om jag håller igång det här regelbundet så tror jag att jag kommer må mycket bättre och snabbare nå toppen.




Ciao <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lyckaa till :D Du kommer klara det gallant :P haha .. men de kommer säkert gå braa ;) :P

Och försök äta avokado med salt eller citron, thats nicee :P haha jaa leker nyttig :P

Emma Desiré Haettman, sa...

hahah yeah, du är bra på å leka nyttig :D