lördag 25 oktober 2008

Strul


Buhu, idag ska jag inte göra nåt.. Eller jo, jag ska ringa till linda och höra om hon vet om det kommer gå nån resa tillsammans landslaget till Em i Slovakien. Vi fick reda på i torsdags att vi får åka i paren nu helt plötsligt, smart å komma på de nu liksom :S Aja, jag hade precis innan jag fick reda på de sagt nej till att åka i freestyle efterosm jag inte bara ville åka i en grej. Men om de går å efteranmäla i par borde de gå i freestylen oxå!! Vi ska svara senast på måndag, men nu har vi bara typ tre dagar på oss och fixa resa och boende i så fall. Jag å Dannis kan ju inte åka till slovakien helt själva och inte ha en aning om vart vi ska. Om det inte går nån resa med landslaget kanske vi kan åka samma flyg och hotel som nån förälder om det finns plats. Så drygt med massa strul. Om de hade kunna låtit oss åka från början i stället för att skicka några som va osäkra på om de skulle åka hade de inte behövt bli nå strul. Aja, jag vill ju såklart åka och täla för man utvecklas hur mycket som hellst utomlands men vi får se hur de blir. Annars får vi väl satsa på VM nästa år istället, då kanske vi åker med formationen också :) I freestyle får jag ju alltid åka så det är nog lugnt. Men det är ju iallafall roligare å åka i flera saker. Inte kul å slösa massa pengar på å bara dansa en sak, nej nej.


Jag sitter i pyamas fortfarande och klockan är halv två. Borde kanske ta å fixa iordning mig, inte för jag ska göra nåt speciellt men det kanske är lite fräshare om jag gör de :P


Ska bara sitta ett litet tag till!!

Inga kommentarer: