måndag 6 oktober 2008

Patrik 1,5


I helgen har jag faktiskt hunnit med mycket. På fredagen hade jag ju inga lektioner så det blev lång helg för mig. På morgonen på fredan åkte jag och mamma ner på stan. Vi letade efter en present till Signe å lite sånt. Sen träffade vi pappsen och vi gick och åt. Efter det åkte vi hem och jag gjorde mig i ordning för att åka ner till stan igen. Då skulle det bli BIO med Dannis. Patrik 1,5 blev de. Riktigt rolig film faktiskt! Handlar om 2 homosar som skulle adoptera en bebis och sen kommer en kriminell 15 årinig hem till dem. Så händer lite saker och slutet kanske jag inte ska berätta..
men det blev ju ett lyckligt slut som nästan alla filmer.


På lördan jobbade jag. Satt själv i kassan väldigt mycket och så stängde jag för första gången. Inte för attjag gjorde så mycket men det var ändå skoj. Vi var bara två stycken sista timman. Tessan och jag. Tessan fick fixa allting medans jag satt i kassan. När vi hade fått ut alla och det var dags att sticka hem såg jag att det stog en stor påse och en liten påse med kanelbullar i vid dörren. Den stora påsen är din, sa hon, för du har så stor familj. Haha, när jag kom hem räknade jag bullarna och det var 23 jätte stora kanelbullar. Vi är ju bara 5 som bor hemma nu så det var kanske lite många. Idag är det joför sig bara 4 bullar kvar. Vilka fettisar vi är.

På söndan skulle det vara träning. Men vi var i Karlskoga på barnvälsignelse istället. Det var mysigt och träffa alla igen iallafall. Hela den dagen kändes det bara som vi åt. Ni vet som på julafton, amn äter och äter. Idag gymmade vi iallafall på idrotten så nu har jag förbrännt några kalorier igen ;)

Nu sitter jag och ritar upp hur min hemsida ska se ut.. lagom krångligt och få med allt. Aja, hoppas det duger.
Ska försöka skriva oftare i bloggen, det är roligare å läsa korta och intensiva texter än långa och dryga, men de känns inte som om jag hinner med. Got to go :)

See ya!

Inga kommentarer: