onsdag 15 oktober 2008

Igår va det andra dagen på nyttiga veckan. Då var jag inte lika duktig. Jag åt en mörk macka till frukost men sen på dagen vart det pannkaka. Skolan hade seriöst inte ens några grönsaker man kunde äta. Det var core träning och spinning på Iv-valet iallafall, då gjorde jag väl av med lite pannkaka. Petra hade köpt en sån där centerrulle och bjöd mig. Jag tänkte ta en bit men sen ångrade jag mig. (känner mig sjukt stolt) På kvällen iallafall åt jag två mörka mackor, då kännde jag mig lite nyttigare än från lunchen. Jag har börjar dricka massor med vatten nu också, men det känns helt onödigt eftersom jag kissar ut typ allt igen:P igår tror jag jag sprang på toaletten 5 gånger i skolan:P haha

I morse åt jag en pågen javisst, med typ solrosfrön i å lite sånt. Mycket mumsigt. Sen nyss åt jag en lasangebit som fanns i frysen från helgen, eftersom jag ska på träning snart. Jag ska äta massa frukt och sånt idag också, mamma har varit och köpt<3

Det känns riktigt skönt å köra en sån här nyttig vecka. Även om det inte är så jätte stor skillnad, om man bara strunar i alla onyttiga mellanmål och en godisbit då och då som man moffar i sig helatiden, så känner jag mig mycket nyttigare.



Nu ska jag upp och kela med Nova. Hon ska vara här till fredag! Sen ska jag ta bussen till dansen om en timma :D

Ses <3

Inga kommentarer: