fredag 31 oktober 2008

Shoppat och klart

Jag tror de va i förrgår,, aa då shoppade jag gärnet, köpte 5 olika saker å allt gick väl på lite över 1000 kr:P Två stickade koftor i oragnge, rödfärg. En lite kortare och en lite längre:) Sen en tub-vid-kortklännig eller nåt sånt från indiska. En svart spets kjol fårn h&m och hon i klassan ba: "Vilken fin" med lite halv förvånat uttryck,, haha det är liksom i deras affär:P men de klart de kanske inte håller koll och ser alla nya varor:) Sen köpte jag en klänning från gina som de också va lite spets på, fin men vet inte om jag vågar använda den.. Vi får se om jag hittar nåt tillfälle att ha den. Bilder på kläderna kanske kommer lite senare :D

Nu ska jag snart iväg till Dansverkstan för de har nå loppis där:P Sen får vi se vad som händer!

Puss ciao <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill se bilder! Lägg in :D