fredag 10 oktober 2008

Seg dag i skolan idag. Sitter på data lektion nu och vi ska skissa upp hur vi vill att våran hemsida ska se ut. Efter det här har jag praktiskmarknadsföring, sen lunch och sen småföretagande. Inte super lång dag ändå, men det är sega lektioner. Ikväll åker vi iväg till falun, ska åka husbil värsta mysigt. Vi kommer käka där och lite så sen får jag väl hjälpa till och fixa håret på mina älskisar. De ska ju tävla imrgon. För mig blir det inte tävling förens nästa vecka. Känner mig helt sjukt taggad, förutom att mina kläder är typ för små :/

Nyttig vecka here I come!!






Kommentera mera folket annars kommer jag nog sluta blogga, för det är segt å bara skriva. Ge mig förslag på vad jag kan skriva om å hur min blogg ska bli bättre!!


tank jo :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha, jag vet aldrig vad jag ska kommentera. men jag läser iaf, så sluta inte skriva hörru! :D

Emma Desiré Haettman, sa...

haha söt okej <3

Anonym sa...

alltså ja fattar inte hur du kan va så duktig på att dansa hah :D helt sjukt bra på alla sånna där hopp&studs saker

Emma Desiré Haettman, sa...

åå va söt du är :D <3 jag kan nog bara tacka gymnastiken för det egentligen :P