fredag 17 oktober 2008

Fredag idag. Nu måste jag börja fixa iordning allt inför tävlingen. Nyttiga veckan har gått super bra och jag har druckit riktigt mycket vatten och kissat ungefär lika mycket :P Igår hade jag dans tre timmar och sen åkte jag hem och smörjade in mig med brun utan sol, och åt lite. I dag när jag kom hem så fixade jag iordning i min beautibox så allt smink å alla hårgrejer är med. De va rolig dag i skolan i dag med lite filmning osv.

Nu måste jag visst kila eftersom syster kom ner å ska göra läxa. Aldrig hinner man sitta här:P

Imorgon är det tävling. Ska smörja in mig med brun utan sol en gång till, sen packa å fixa maten.

Wish me luck<3

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hur gick det? :D <3

Bella|Lea sa...

lägg upp mer bilder gumman:D skulle va mkt roligt

Emma Desiré Haettman, sa...

oki bella :D

Emma Desiré Haettman, sa...

det gick bra :D