måndag 13 oktober 2008

Första dagen på Nyttiga veckan. Har gått bra faktiskt. Till lunch va de inte så mycket jag kunde välja mellan. Men jag åt korv och makaroner, men halva tallriken med pizza sallad, isbergssallad och morötter. Till kvällen åt jag två knäckebrödsmackor med mjölk och ett glas juice, vet inte om juice är bra, kanske är massa socker i.. men men C-vitamion behövs väl alltid. På eftermiddagarna när jag kommer hem brukar jag alltid okynnesäta. Jag äter bara för att jag är sugen. Men idag åt jag en clementin, och lite vindruvor. Jag måste dricka mycket vatten nu också. Ska nog faktiskt kila iväg och göra det nu på en gång.

Sen ska jag plugga lite mer. Pluggade på dagen men tog en väääldigt lång paus märkte jag nu. Har prov i praktiskmarknadsförning imorgon och en redovisning i svenska. Hoppas det går bra. Nu ska jag kila å käka frukt och dricka vatten.

Förresten gå in på http://desirehaettman.bilddagboken.se/ gå in på den 13 och säg vilken dräkt du tycker att jag ska ha på tävlingen i helgen.

See ya <3

Inga kommentarer: