fredag 24 oktober 2008

Fredag i Oktober



Idag är det sista dagen innan lovet. Kommer bli supernajs. Ikväll ska jag jobba på ica:P haha kul kul, slutar 20.10. Sen efter det ska jag bara slappa, och läsa svenska :/ har bestämt att jags ka simma as mycket underlovet. Elin kanske vill simma med mig? Jag vill gå på bio också, nån frivillig som vill kolla skräck på bio?? :) Har två filmer jag skulle vilja se.


Igår åkte jag, victoria, petra, paula och martina till löga och simmade och badade lite. De var jätte skönt, vi simmade ungefär 1 km :D haha snacka om att jag va död efter, höll på att somna på bussen på väg hem och sen när jag kom hem sov jag två timmar på soffan. När jag hade vaknat var det bara att sätta sig med penna å papper i handen och rita klart hemsidan. 5 timmar satt jag innan de blev klart, men nu är helvetet över och ja hoppas de blev bra:P



Imorse åkte Diana iväg till Kreta, och jag kommer sakna dig massvis <3 Ha det bra! Å bli inte allt för brun ;)

Nu ska våran lärare prata lite så jag måste sluta!


Ha de bra <3

Inga kommentarer: