torsdag 9 oktober 2008

Kommentera people, kommentera!!


Har helt sjukt ont i min höft, blev nog efter tränigen igår. Hade först hopp och studds som Bibbi kallar det:P se skulle jag haft en timmas vila, men den gruppen som skulle köra då var bara tre stycken så jag fick vara med och dansa på deras lektion. De hade gjort jätte mycket redan men jag hängde med ganska bra:P Efter det var det par och nu idag är jag helt utmattad. Hade salsa idag på morgonen. Hela den här veckan kommer bli en riktigt dans och träningsvecka.
I måndags var det gymmet med idrotten.
tisdan var den vatten gympa med friksvården.
Onsdag: hopp och studds, vanlig disco och par.
Torsdag, idag, var det salsa på morgongen och ikväll blir det singelträning och musikal.
Imorgon åker jag iväg till Falun med Dannis, ska hejja på alla som tävlar på regionstävlingen på lördan. Kommer bli skitaskoj.
tävlingsdagen kommer jag kanske dansa lite eftersom jag inte kan sitta stilla när jag hör disco musik.
söndagen iallafall är det vanlig disco träning och formation.
Så hela veckan kommer jag ha tränat ungefär 11 timmar.

Kunde hoppas att det blev lika mycket nästa vecka då det är dags för mig å tävla. Känner mig väldigt taggad!! Måste bara försöka hålla formen, inge godsaker nu på hela veckan!!!! Jag måste klara det jag måste!

Peppa mig <3

Inga kommentarer: