söndag 30 augusti 2009

Det finns människor till allt!











Alla är vi olika. Det är ju bra jo för sig. Min far till exempel kommer med Hawaii-skjorta på de finaste middagarna + jul. Men det är bra för det är så han trivs bäst och det är den han är! Jag själv är inte så super seriös som vissa kanske tror. Jag få för mig de sjukaste ideérna, kolla bara på bilderna ovanför ;) Men nu är jag egentligen inte alls sugen på nåt djupt inlägg fast jag typ vill dampa lite smått. Kan berätta lite om dagen i stället så slipper jag bli så deppig när jag vart på bra humör Nästan hela dagen! Dansen började idag och jag hade fyra assistent lektioner + en par träning och sen formation i bombardier arena. Jag började 11.45 och dansade till 19, och det enda jag fick i mig under hela dagen var en ljus macka till lunch + ett äpple (INTE BRA!) På hemvägen fick jag skjuts utav diana och när vi nästan var hemma och då jag var som hungrigast berättade hon att det inte fanns någon mat hemma plus att micron inte funkade! Jag höll nästan på att börja tjura. Tanken på att inte få någon mat gjorde mig helt förtvivlad!! Så vi beställde pizza, då blev jag på bättre humör ;) Men nu har jag huvudvärk, så jag vill bara ta en varm/kall dusch och sen lägga mig i sängen för att sova! Imorgon har jag liten sovmorgon så kan ta åtta bussen. YAY!

<3

2 kommentarer:

Hästen sa...

Sjuka bilder, älskar danskläderna :P Spec mitt favvoplagg ;) <3

Emma Desiré Haettman, sa...

hahah!!