söndag 23 augusti 2009

Suddenly I see - This is what I wanna be!


Jag har börjat lyssna mycket på musik på sista tiden. Jag blir helt glad utav det och igår kväll körde jag en riktig "dansa som om ingen ser dig". Det gjorde jag verkligen. Känslosam musik på datan och litet utrymme att dansa runt på så släppte jag loss. Det var underbart! Idag var det öppet hus på dansen vilket betyder att man får prova på alla olika nybörjar kurser. Jag var där från 11 till 16 och dansade allt möjligt: lyrical, disco, reggaeton, chacha, tango, latinmix, r&b, old school fusion och commercial och det var SJUKT roligt! Vill börja i allt, men tiden räcker inte riktigt till för det just nu.

Imorgon börjar skolan igen! Sista året. Ska bli spännande. Kul att få se alla igen iallafall, och komma tillbaka till rutinerna. Det bästa med att skolan börjar är ju att dansen komm igång på riktigt igen! Yay!

Jag mår så bra nu för tiden också. Ingen som bestämmer över mig och jag vet precis vad jag vill göra med mitt liv! Och jag kommer lyckas!

Ha ett bra liv! I will <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart du kommer att lyckas med allt du vill! :) Bara kämpa på o se allt positivt..Tror på dig<3 Hoppas allt känns bra ..att skolan är igån o dansen o allt:) trist att du inte kan vara i mitt gammla rum o dansa just nu.. Där finns det gott om plats hehe.. Puss

Emma Desiré Haettman, sa...

tack syster (: