tisdag 11 augusti 2009

Grus i ögat!





Idag har jag varit trött nästan hela dagen. Satt i kassan på ica när jag kännde att jag höll på att somna. Inte nog med det så har jag sjukt ont i halsen och kroppen efter camp gala i göteborg, ett dans läger. Det var underbart kul med massa svett ;) Är så trött att jag inte ens orkar berätta vad vi gjorde:P Blev väldigt bra vän med den italienska tränaren, edoardo, också kallad pungen! Go, fast blyg kille :) En gud på att hoppa och snurra!! :O :D

Imorgon är det träning med lilla formationen. Det är så roligt att jag får vara assistent nu också när de ska iväg på EM i bratislava!! Hoppas det kommer gå bra för dem. Jag ska upp tidigt imorgon så jag måste sussa nu! Sov gott goingar som fortfarande läser min blogg.. Vem de nu kan vara<3

1 kommentar:

vigge sa...

jag läser den när jag har tid :)