måndag 3 augusti 2009

Min underbara<3


Nu var det verkligen länge sen jag var in och skrev något här. Jag har precis kommit hem från Öland, där jag har varit två veckor och haft allmänt mysigt med massa bad, film, grillning, cykelturer och massa mer :) Två underbara veckor måste jag säga! Finns inte mycket mer som kan beskriva det. Underbar Ö, underbara människor, ja underbart helt enkelt. Vill dit i vinter igen, men får höra vad Svenssons tycker om det. Axel ska iallafall komma till mig i västerås om två veckor! Efter det får vi väl planera hur vi ska göra.

I lördags när vi kom hem från öland så såg jag att jag hade fått lite nytt i mitt rum. Nya byråar eftersom jag inte fick plats med mina kläder förut. Men får jag mer än plats^^

Idag jobbade jag för första gången på två veckor också, och det gick ju som det gick.. Kan nog inte gå eller bli så mycket värre än det gjorde idag. Hoppas på bättre dag imorgon :)

Saknar dig för mycket<3

Inga kommentarer: